در اولين ملاقات با همسرمان چگونه لباس بپوشيم؟
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

در اولين ملاقات با همسرمان چگونه لباس بپوشيم؟

در اولين ملاقات با همسرمان چگونه لباس بپوشيم؟

اولين ديدار با كسي كه قرار است شريك شما در زندگي آينده تان شود شايد مهم ترين قرار باشد. پس بايد براي آن آماده باشيد، اما چگونه؟ ما توصيه هايي براي شما داريم كه مي تواند تمام اضطراب هاي شما را از بين ببرد.

به هر حال ازدواج مهم ترين اتفاق زندگي شماست، معلوم است كه نقطه شروع چنين اتفاقي چقدر اهميت دارد. قرار اول شما با خواستگار يا همسر آينده تان اتفاقي شيرين و در عين حال بسيار دلهره آور و اضطراب آور است. قطعا اينكه چه لباس هايي در چنين قراري بپوشيد خيلي مهم است. ما نكته هاي بسيار مهمي را در اين زمينه در اختيار شما قرار دهيم.

براي خانمها
لباس هاي شما مهم است، چون ...

بايد به لباس پوشيدن خود اهميت بدهيد، مردان تنها به چهره همسران آينده خود اكتفا نمي كنند، حتي در بسياري موارد نوع و شيوه لباس پوشيدن شما از چهره تان مهم تر است. خوش پوشي به معناي اين نيست كه گران ترين لباس هاي ممكن را تهيه كنيد و بپوشيد بلكه به اين معناست كه در انتخاب لباس ها و هماهنگي بين آنها سليقه به خرج دهيد. شما بايد به اين نكته توجه كنيد كه وقار، منظم بودن و حتي نوع شخصيت انسان ها را مي توان از روي لباس پوشيدن آنها حدس زد و براي همين شما بايد بتوانيد با لباس پوشيدن خودتان تاثير مثبتي روي طرف مقابل بگذاريد.

خوش پوشي يعني ...
اطلاع داشتن از آخرين اخبار دنياي مد و پوشاك اصلا بد نيست، اما مهم ترين نكته اين است كه خودتان را به مد روز نسپاريد. هيچ تضميني وجود ندارد كه لباس هاي مد روز حتما شما را خوش پوش كند. واقعيت اين است كه داشتن استيل در لباس پوشيدن و خوش استيل بودن و خوش لباس بودن يعني اينكه بدانيد چه چيزهايي به شما مي آيد و چه چيزهايي نه. شما قطعا در گذر زمان با نگاه كردن به آينه و شنيدن صحبت هاي ديگران تا حدود زيادي متوجه اين موضوع شده ايد كه چه رنگ و چه مدل لباس هايي به شما مي آيد. قطعا در نگاه اول تناسب لباس پوشيدن شما و هماهنگي لباس هايي كه انتخاب كرده ايد مهم تر از مارك لباس هاي شماست، حتي لازم نيست براي قرار اول حتما لباس هاي تازه بخريد، قطعا در كمد لباس هايتان بهترين ها در انتظار شما هستند، فقط كافي است بدانيد چه چيزهايي متناسب با شما هستند و به هم و كنار هم مي آيند.

مهم ترين چيز اين است كه تميز باشيد
اولين نكته در لباس پوشيدن انتخاب لباس هاي تميز است. يك انسان با لباس هاي ارزان قيمت و قديمي اما تميز بسيار بهتر از انساني با لباس هاي گران قيمت و نو اما كثيف، روي طرف مقابل تاثير مي گذارد. در مورد خانم ها حتي لكه هاي كوچك روي لباس ها (مثلا لكه هاي ناشي از زدن عطر به لباس ) اهميت زيادي دارد زيرا مي تواند نشان دهنده بي توجهي يا شلخته بودن آنان باشد. در اين روزهاي گرم بايد دقت كنيد لباس هايي بپوشيد كه عرق كردن شما را نشان ندهد.
لك يا خط عرق به خصوص در قسمت زير بغل لباس ها مي تواند تاثير نامناسبي روي فرد مقابل شما بگذارد. فكر نكنيد كه هر لباس تيره اي در چنين شرايطي انتخاب مناسبي است زيرا بسياري از لباس هاي تيره هم اثر تعريق را به وضوح نشان مي دهد. پوشيدن لباس هاي تنگ و چسبان در اين روزهاي گرم را هم فراموش كنيد.

كفش هاي مورد اطمينان تان را بپوشيد
كفش يكي از مهم ترين بخش هاي «خوش پوشي» چه در زنان و چه در مردان است. اهميت كفش ها در قرار اول حتي مهم تر از ساير موارد است، مي دانيد چرا؟ چون در قرار اول بيشترين نگاه به سمت زمين است و طبيعي است كساني كه بيشتر به پايين نگاه مي كنند بيشتر از هر بخش ديگري به كفش هاي طرف مقابل دقت مي كنند. براي مردان كفش زنان يكي از مهم ترين نشانه هاي خوش پوشي به شمار مي رود، اما فكر نكنيد كه به اين دليل بايد كفش هايي تنگ با پاشنه بسيار بلند بپوشيد، اولين اصل در انتخاب كفش راحتي شماست. شايد شما چند ساعت در يك محل باشيد و براي همين اگر كفش تان اذيت تان كند ناراحتي تان مي تواند تمام آنچه را كه مي خواهيد به آن برسيد را از بين ببرد. حتما كفشي بپوشيد كه قبل از آن به پا كرده ايد، زيرا يك كفش نو ممكن است در ابتدا قالب پاي شما به نظر برسد اما پس از چند دقيقه به كابوس شما بدل مي شود. البته يادتان باشد كه يك كفش كثيف يا مستعمل مي تواند تاثير بسيار منفي اي روي ذهن طرف مقابل بگذارد.

مهم، احساس شماست
احتمالا متوجه شده ايد كه در روزهايي كه از لباس خودتان راضي هستيد تصور بهتري از خودتان داريد و اعتمادبه نفس تان هم بالاتر است. شايد ساعت ها مقابل آينه بايستيد و لباس هاي مختلف را امتحان كنيد و در نهايت هم دچار سردرگمي و تشويش شويد، اما بهترين كار اين است كه به حس خودتان اعتماد كنيد، هر زمان لباسي را پوشيديد كه حس خوبي به شما داد، بدانيد انتخاب خوبي داشته ايد. شايد شما نگران اين باشيد كه چند كيلو اضافه وزن شما را نامناسب جلوه مي دهد اما بدانيد كه لباس تنگ كه به شما احساس بدي بدهد، نمي تواند مشكل را حل كند. با پوشيدن چنين لباسي نه اعتماد به نفس خواهيد داشت نه احساس خوب.
طبيعي است كه در چنين قرار مهمي احساس كنيد لوازم آرايشي بهترين دوست شماست، اما باور كنيد كه افراط در اين زمينه شما را از خودتان دور مي كند. شما مي خواهيد فردي را براي يك عمر زندگي انتخاب كنيد و او هم همين طور، اگر شما با استفاده از لوازم آرايشي، بسيار متفاوت تر از ظاهر معمول خود شويد آيا قول مي دهيد كه هميشه در همين حالت بمانيد؟ در ضمن به احتمال بسيار زياد فردي كه قصد دارد زندگي آينده خود را بسازد، نمي تواند چندان به كسي كه مهم ترين ويژگي اش افراط در استفاده از اين لوازم است، اعتماد كند. بهترين كار اين است كه چهره واقعي خودتان را به طرف مقابل نشان دهيد نه آنكه پشت يك نقاب، خود واقعي تان را پنهان كنيد.

چگونه بايستيد، چگونه بنشينيد
شايد مهم تر از آنچه مي پوشيد اين است كه چگونه باشيد، در واقع حالت بدن شما و زبان بدن شما حتي مهم تر از لباسي است كه پوشيده ايد. سعي كنيد در حالت كاملا صاف و شق و رق و بدون قوز بايستيد و در حالت نشسته هم در حالت رسمي باشيد نه در حالت لم دادن. شايد حفظ اين حالت براي مدت طولاني سخت باشد اما بايد سعي كنيد در تمام لحظات احساس اعتماد به نفس در قالب زبان بدن شما باشد. مي توانيد شانه هايتان را رها كنيد و در يك حالت نسبتا آرام قرار بگيريد اما سرتان را هميشه بالا بگيريد و دست هايتان را هم پنهان نكنيد. بدترين كار اين است كه در حالت قوز كرده بنشينيد، خودتان را پشت كيف تان و دست هايتان را هم در زيرميز پنهان كنيد، چنين حالتي به جاي خجالتي بودن، ضعف و منفعل بودن شما را مي رساند.

براي آقايان
باز هم اهميت تميز بودن

طبيعي است كه تميز بودن مهم باشد، اما اين را مي دانيد كه در تحقيقات گسترده اي كه در اروپا انجام گرفته مشخص شده كه براي خانم ها تميز بودن و رعايت پاكيزگي در ظاهر مهم تر از ثروتمند بودن همسر آينده شان است؟ شايد در مقاطع فراواني ظاهر آقايان دچار تغييراتي مطابق روز شده باشد اما هيچگاه نمي توان تاثير پاكيزگي را ناديده گرفت. داشتن صورت و موهاي تميز و اصلاح شده و لباس هايي تميز و پاكيزه اولين اصل براي آن است كه يك مرد واقعي به نظر برسيد. اگر با همان ظاهر هر روزه خود در قرار اول حاضر شويد يعني اين قرار براي شما با زندگي عادي تان هيچ فرقي ندارد و در واقع به طرف خود اين پيام را مي دهيد كه او را جدي نگرفته ايد.
البته اين را هم بدانيد كه لازم نيست ساعت ها وقت بگذاريد، طبيعي است كه آقايان به اندازه خانم ها به چهره خود توجه ندارند اما رعايت برخي نكات و به خصوص پاكيزه بودن و انتخاب لباس هاي هماهنگ، بسيار اهميت دارد.

اين كت شايد آينده شما را تضمين كند
برخي لباس ها مخصوص جوان ها ارزيابي مي شوند و برخي لباس ها مخصوص افراد ميانسال. شما لازم نيست لباس هايي بپوشيد كه سن شما را بالاتر نشان دهد اما بايد لباس هايي بپوشيد كه نشان دهد قرار براي شما قراري مهم است. انتخاب لباس هاي نسبتا رسمي مي تواند اين پيام را به طرف مقابل بدهد كه شما به او و اين قرار اهميت داده ايد. البته اين را هم يادتان باشد كه اهميت راحت بودن شما در لباس بيشتر از رسمي بودن يا اسپرت بودن آن است. يك كت اسپرت، حتي در روزهاي گرم، به همراه يك پيراهن و شلوار هماهنگ مي تواند يك انتخاب خوب باشد.

افراط در بوي خوش ممنوع
خوشبويي، به خصوص با انتخاب عطري مناسب روز يا شب كه سنگيني و وقار را القا كند، قطعا در طرف مقابل شما تاثير مثبت دارد. اما يادتان باشد كه مثل هر چيز ديگري افراط در اين زمينه هم به ضرر شما خواهد بود. تحقيقات نشان داده شامه خانم ها درمورد بوهاي خوب، تيزتر از آقايان است و تاثير بوي خوب و مطابق سليقه آنها در انتخاب هايشان بيشتر است اما اين به آن معنا نيست كه استفاده بيشتر از عطرها و اسپري ها تاثير بيشتري ايجاد كند. قطعا كسي كه در نزديكي شما باشد دلش نمي خواهد افراط شما باعث شود كه او براي دورتر شدن از شما لحظه شماري كند.
 
كلاسيك باشيد
سبك موسوم به كلاسيك بهترين سبك براي پيروي از قواعد در قرارهاي مهم زندگي است. اگر حالت موها، چهره و لباس پوشيدن شما مطابق سبك هاي مقطعي و روز گذر است بهتر است در قرار مهم زندگي تان تغييري در آن ايجاد كنيد، زيرا شما قرار است ثبات قدم، با اراده بودن و دائمي بودن تصميم خودتان را نشان دهيد. وقار در پوشش تا حدودي وقار در رفتار را هم ايجاد خواهد كرد و اين مي تواند يك امتياز بسيار مثبت براي شما باشد.

چشم ها را پنهان نكنيد
هرگز با عينك آفتابي ر وبه روي طرف مقابل ننشينيد. شما مي خواهيد او را همان گونه كه هست، بشناسيد و طبيعي است كه او هم همين هدف را داشته باشد، پس بگذاريد چشم هايتان را ببيند زيرا چشم ها نقش مهمي در انتقال احساسات و تفكرات انسان دارند، همچنين بهتر است دست هايتان را هم پنهان نكنيد، زيرا دست ها هم در انتقال پيام باطني شما نقش بسيار مهمي دارند.

آفتاب

گردآوري : پايگاه اينترنتي پرشين وي

 

ريزش مو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما